Genel

Esentepeliler Muhtar Polat’ın Kahvaltısında buluştu

Sultangazi Esentepe Mahallesi Muhtarı Haydar Polat Mahalle Sakinleri ile kahvaltıda bir araya gelerek mahallenin sorunlarını masaya yatırarak çözüm alş verişinde bulundular.

esentepe mahalle muhtari haydar polat kahvaltı IMG_0921

Yıllardır Esentepe  mahallesinde yaşayan biri olarak aynı tozu yuttuğumuz aynı şebeke sularını kullandığımız aynı değerlere inandığımız herşeyden insan olduğumuzu biliyor insanca yaşamak istiyoruz   geleceğimizi hazırlamak mahallemizi güzelleştirmek istiyoruz .Esentepenin gelişmesine ve ömrünü uzatmak adına sizlerle birlikte hareket  ederek sizlerin gösterdiği doğrultuda yol haritamızı belirleyeceğiz.  şimdiye kadar yaptıklarımızın bundan sonra yapacağımız işlerimizide  göstereceğiniz işaretle  beraber belirleyelim özellikle son  5 yılda bazı gençlerimiz uyuşturucu bataklığına saplanmış  kimileride hırsızlık ve fuhuş bataklığına bulaşmış ,biz sizinle birlikte ancak elbirliği yaparsak bunlarıda aşacağımıza inanıyorum.

Hayat Paylaşılırsa engel tanımaz.Göereve Geldiğimizden bu yana mahalle adına çalmadığımız kapı kalmadı  biz bir ekip halinde çalışarak arkadaşlarım her sokağın sorunlarını not alarak bana getiriyorlar ve ekip olarak  hizmet etmeye devam ediyoruz  .diyerek şimdiye kadar olan hizmetlerini şöyle sıraladı

-uyuşturucu belası için ilçemizn bürokratları iile görüşüp belediyenin kurmuş olduğu uyuşturucu ile mücadele derneği ile ortak hareket ederk  tedavi görmek isteyen gençlerimizi ücretsiz destek oluyoruz olmaya devam edecez.

-bazı sokaklarda alt yapı sorunu olduğunu iski bölge müdürü ile yerinde gezerek sorunlarla ilgilendik zamanla  alt yapı sorununu çözeceğinin sözünü aldık .

-sık sık elektrikler kesiliyo nedeni elektrik kablolarının yeraltına alınması ve trafoların değişmesi yakında bitecek

-sağlık ocaklarımız yetersiz seksen bin nufuslu mahallemize 3 tane sağlık ocağı yetmez  artırılması için gerekli yazışmaları yaptık bilgilerinize sunuyorum

-Mahallemizde duyarsız kalmalarından şikayetçiyim   bir araya gelip toplantı yapmalarını beni çağırıp dertlrini dinleyip çözüm noktasında neler yapabilirizi konuşşmak isteriz .

_Mahallemizin en önemli sorunu Eğitim  mahallemizde 13 bin öğrencinin 4 bini dışarda okuyor mahallemizde bir lisemizin olmayışı bizi ciddi anlamda sıkıntıya sokuyor  onun sözünüde aldık  sultangazide  bundan sonra yapılacaksa ilk lise esentepe mahallemizize yapılacak. diyerek kahvaltının ardından

– otobüs durakları ,sokak numaralrının düzensizliği gibi yeşil alanların kamu yararına değerlendirilmesi yeşil kalması gerektiği gibi görüşler ve sorular devam ederken  diğer yandan muhtarın çalışmalarını takdir eden vatandaşlar Muhtarı sürekli saha da gördüğünü telefon ettiğii zaman gecede olsa yardıma koştuğunu belirten vatandaşlar muhtarın talebi üzerine  halkın sorunlarını ve görüşlerini almak üzere soru cevap kısmına geçildi .

Bir vatandaşın  sağlık ocaklarına güvenlik istemesi ine karşılık Muhtar Polat  daha önce bu konu ile  ilgili görüştüm karşılayacak gücün olmadığını belirtildi.

-Pazar alanı sorusuna karşılık 2015 te temelin atılacağını,2854 sokak  basında camiye ihtiyaç olduğunu  ramazan ayında sanayi sitesine gidildiğinii ,halk otobüslerinden  akşam saatlerinde saatinde gelmediğinden  şikayetçi olduğunu belirten vatandaş lara dikkate alacağını belirtti .

esentepe mahalle muhtari haydar polat kahvaltı IMG_0868

Adıyaman  Kahta Akdoğan Dernek Başkanı Hacı Konan   eğitim ile sıkıntılarını dile getirdi Esentepeye daha çok Anadoludan göç aldığını kalabalık aile lerden oluştuğunu  çocuklarını okutmak isteyen veliler sınıfların kalabalık olmasından şikayetçi olduğunu belirtti

esentepe mahalle muhtari haydar polat kahvaltı IMG_0936

Akpartili Polat’tan Spora Destek

yıllardır esentepe Mahallesinde ikamet eden Esntepespor klubu  eski başkanı ve  şu an  Akparti İlçe yönetim Kurulu Üyesi Üzeyir Polat spora olan sevgisini dile getirdi Esentepespor’un manevi desteğe ihtiyacı olduğunu şu anda iyi bir konumda olduğunu  takımımıza sahip çıklalım destek olalım dedi

esentepe mahalle muhtari haydar polat kahvaltı IMG_0945

Esentepe Spor Kulübü Başkan Fatih Acar “herkes taşın altına elini koyması lazım”

Eski Başkan üzeyir polat siyasete girmesi ile görevini başkkan yardımcısı Fatih Acar devrtemişti birkaç ay önce göreve gelen  Acar başarılı bir şekilde yönetiyor ve şu an  gelecek maçları alırsa bal ligine çıkma ihtimalide bulunuyor.Başkan Acar konuşmasında klübümüzün sıkıntıları var hala hazırda bir tesisimiz yok ama Esentepe halkı yani herkes elini taşın altına koyarsa üstesinden gelemeyeceğimiz mesele kalmaz burdaki gençlik futbolu seviyor çok ii toçular kazandırabiliriz ülkemize   dedi

esentepe mahalle muhtari haydar polat kahvaltı IMG_0947

Başkan Odabaşı ” bizi  asarlasa dahi   Halkların Kardeşliğinden vazgeçmeyeceğiz Cemevimizi yıktırmayacağız ”

Esentepe mahallesinde bulunan Pir sultan Abdal  Derneği ve Cem Evi Başkanı Zeynel Odabaşı selamlama konuşmasının ardınadn “Bizler anadolunun çeşitli yerlerinden gelip türkü ,kürdü  laz’ı  ile inançlarımızla halkların kardeşliği adına  beraber yaşamımızı cenabu Allahın bize verdiği kudreti olduğuna inanıyorum  , ülkemizin dört bir yanında yaşanan katliamları şiddetle kınıyorum Şengal,kobani ye kampanyayalırmız var destek olunmasını talep ediyorum .

dünya çalişan gazeteciler gününüzü kutluyoruz İlim bilim aydınlık yolunda gitmemiz gerekiyor  biz islamiyet ile gurur duyuyoruz islamiyet barış kardeşlik ve hoşgörü demektir islamiyeti bahane ederek aydınlarımızı yazarlarımızı üç devrimci kardeşimizi katledenleri şiddetle kınıyoruz .

ben bir Esentepe mahalle sakini olarak ve pir sultan cem evi başkanı  olarak şunu belirteyim Cem evimiz için yıkım kararı  çıktı ve 145 bin tl para cezasına   5 yıllada  yargılanıyoruz  şunu bilsinler ki  bizi idam etselerde yargılasalarda ne dinimizden  inancımızdan ne kültürümüzden  nede halkların kardeşliğnden vazgeçmiyeceğiz .  muhtarımız camii imamlarımızı   sivil toplum kuruluşlarımızı bende bu ülkede inancımı yaşamak istiyorum diyen herkesin inançlarını yaşaması adına 3 şubat’ta gaziosmanpaşa adliyesi önüne  davet ediyorum aşkı niyaz ediyorum .dedi

esentepe mahalle muhtari haydar polat kahvaltı IMG_0898

daha sonra kahvaltının ardından çay sohbeti ile devam edildi